Tuesday, April 10, 2012

創業

看到一些朋友出來創業也有不錯的成績,令我挀奮,我也想出
來幹一塲属于我自已的事业。但是我也想到自己的本錢不多。
也有很重的負擔。萬一事業做不成功。家庭的开支也是要支
付。我只好打消這個念头。我只好做個好員工和做個投資者。
用我每個月多來的資金投資於股市以得到最高的回馈。
今天我去老虎銀行拿錢時,我看到幾位職員正在提款機外面賣 Takaful保险给友族,令我振奮。這生意還有發展的空間因為
友族是很少買保險的。他們還是有很大的市場。老虎現在去做
這生意,做為股東的也覺得高興。還有他的職員在星期天也工
作也是令我括目相看。

1 comment:

  1. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    ReplyDelete